brunettnea

Alla inlägg under december 2012

Av Linnea Hammerå - 27 december 2012 20:14

Ojoj nu måste jag börja blogga lite till igen.

Till att börja med, GOD JUL!

Denna julen firades hos mormor och morfar som vanligt, lite sådär mysigt.

Imårron blir det att åka dit igen för att fira med eventuellt min bror och hans familj och mina systrar, var ju bara Sofie som var med på julafton.

Sen på lördag får jag äntligen träffa min pojk!

Supermysigt!

Riktigt skönt med lov så man får sova ut riktigt på morgonen!

Men snart är vi tbx i skiten igen.

Fick iaf en supermysig värmefilt i julklapp! Den har blivit mycket använd!


Hannes fick aven tillbringa sin första jul med oss! <3

 


Aja, ni fick en liten uppdatering iaf,

Kram Linnéa <3

Av Linnea Hammerå - 13 december 2012 13:36

Sitetr i skolan och drygar, har UF nu.

Sen pedagogik sen slutar jag. Försöka ta mig till tåget i ndetta jäkla vädret. Kommer frysa ihjäl typ.

Upp till min pojk!

Ner igen imårron kväll för helgen är fullspeckad!

Aja, slutar nästa vecka och är ledig imårron! GÖTT!


 

Mina små muppar! <3

Ovido - Quiz & Flashcards