brunettnea

Alla inlägg under februari 2010

Av Linnea Hammerå - 26 februari 2010 22:43

 

Eftersom att Steve Rushton har så grymt härliga låtar blir det en bild på honnom (:

Ja,  ni ser ändras allt här inne ganska mycket nu i början eftersom att jag inte kan bästämma mig för hur jag vill att det ska se ut.

Har ju haft några bloggar innan, men dom blv aldrig uppdaterade,

av någon anledning blir det bara att jag går inte här några gånger om dagen.

Funderar på att sova snart, vet inte varför men har varit

sjukt trött typ hela veckan   

Just nu sitter jag och hör när min katt låter sömnen :s

Låter rätt kul faktist ;p.

Men denna kvällen har jag i alla fall varit på sjukt jobbigt humör.

Ena sekunden kan jag sitter och skälla ut någon, nästa kan jag sitta och gråta.

Jaja får se om jag skriver imårron eftersom att vi ska fira kusinen   


Kram Linnéa

Av Linnea Hammerå - 26 februari 2010 15:43

Hej :D

Sitter och snacka med Moatönten :D

Vi funderar på att leka på sönda och baka negersnoppar :D Vill ni smaka ?   

Hihi suttit här och "städat" framför datorn (y

Så man städar ju :D

  Det fick bli denna bilden bara för att jagoch Moa suttit och kollat gammla bilder och denna är från sommarelåvet till 7:an   

Haha alla våra minnen är alltid lika kul att tänka tillbaka på :D

Haha men såhär går det då för mig när jag städar (:

Jag är ju så sjukt duktig på det:D

Haha :P

Btw ni får ite saka våra negsnoppar! HAHA    


Kram Linnéa

Av Linnea Hammerå - 26 februari 2010 12:43

Hejsan    

Var meningen att jag kull städa mitt rum,

men som vanligt är jag alltid lika duktig (y

Men ja, "städar" nu och lyssnar på musik   

 

Imårron ska vi till kusinen som fyller år (:

Sen börjar skolan på måndag igen    

Har varit så grymt skönt denna veckan nu när man har kunnat ligga i soffan hela dagarna ju..

Jaja det blir att gå tillbaka till verkligheten.

Vad ska man göra idag ?

-Det blir väl att sitta här och glo igen  

Det var ju vad man gjorde igår så.

Satt och glodde på film hela dagen ;o

Men jag kollade ju på Avatar   

Men jag skriver kanske senare igen, ska fixa "sminkbordet" lite ;p


Kram Linnéa

Av Linnea Hammerå - 23 februari 2010 21:58

Bilden är från i sommras! Saknar sommaren nu!!!  

Men kom nyss ut från duschen (y

Sen innan det kom jag hem från badet, var ju där med Victoria och Samantha  


Haha detta måste bara nämnas :D

Samantha skulle köpa sånna chips som man kan köpa i dom flesta simhallar..


Samantha: Sen en sån snacks med,

Han som jobbar: Ska du bara ha en ?

Samantha: Nej du kan blanda.

Han som jobbar: Men ska du bara ha EN ?

Samantha: Nej du kan blanda dom.

Linnéa oh Victoria: Ååååh Samantha! Han menar ett chips!!


Haha sjukt kul iallafall :D

Sen blev det Russekana :D (Min stavning :D )

Men nej nu ska jag sova tror jag   

Imårron blir det stan med Mamma och systrar   


Kram Linnéa

Av Linnea Hammerå - 23 februari 2010 10:50

Nu sitter jag här och fixar mig   

För vi tolvtiden kommer Mikael (y

Men mitt hår dampar som vanligt   

Menmen det får vara så för jag orkar inte bry mig!  

Men skriver kansk senare ikväll om jag orkar :P

Ska ju bada i Olofstöm sen idag.


Kram Linnéa

Av Linnea Hammerå - 22 februari 2010 19:28

Just nu sitter jag vid TV:en och har skittråkigt..

Innan gjorde jag smootie som jag ska dricka sen (:  

Bilden är från i sommras när jag precis färgat håret efter mitt blonda :P

Fan asså jag måste fixa lite nya bilder känner jag nu ;o

Har ju bara massa gammla!

Haha jag vet att min solbränna är snygg på bilden :D Men det ärför jag precis hade köpt ny bikini (y Som jag inte alls trivs med!

Men ja ikväll blir det antalgigen bara TV:en -.-

Idag blev det två inlägg bara för att jag kände för det (:

Men snart ska jag dejta dushen :D

Haha ja nu försöker jag hitta en bild :o


Kram Linnea

Av Linnea Hammerå - 22 februari 2010 17:58

 

Hej igen (y

Just nu sitter jag här med Victoria och vi har glott igenom mina bilder (y.

Jaa.. Innan idag var ja hos henne och ja vi gjorde asmke ju ;o

Var meningen att vi skulle åka pulka :D men vi orkar inte -.-

Ja imårron ska Mikael först komma på dagen sen vid sextiden ska jag bada med Victoria och kanske Samantha (y.

TOALETTEN ÄR ROLIG :D Eller ja när man är fler :D

Haha kom och joina oss :D

Vi är där cirka halvsju :P

Men ha det bra hör av mig någon annan gång :D

Onsdag eller något (y

För nu skavi tänka :D För vi vill till Hesta någon dag men vi lyckas inte komma på hur vi ska ta oss dit ;o


Kram Linnéa

Av Linnea Hammerå - 19 februari 2010 22:06


Haha roliga kommentarer får man ju när man leker lite fjortis :P

Men kanske bli seriöst nu,

Känns nästan lite bättre än en fejkblogg (:

Som ni ser har jag ändrat allt nu..


Men bilden är iallafall från 20 december på julkonserten,

Men den behöver vi inte snacka om nu :>

Detta kommer vara min blogg nu som inte är Fejk.

Hoppas ni blir glada nu (:

Har tänkt göra detta ett tag men har inte blivit av helt enkelt.

Men nu är det iallafall lov en vecka och det är ju sjukt mycket snö,

så ja, man vet itne vad man ska göra denna veckan då /:

Något hittar man väl på!


Dagen: Skolan, hem och "städa" sen data och musik.

Har ävn hunnit göra nya toppbilden (:

Jag har också pratat lite i telefonen.

Men aja ni får ha tbra och denna är så seriös den kan bli!


Kram Linnea



Ovido - Quiz & Flashcards