brunettnea

Alla inlägg under maj 2010

Av Linnea Hammerå - 29 maj 2010 12:36

Fyfan för denna dagen!

Aja iaf så ser detta ut som en dag att ligga vid datan hela dagen.


Snackade med Jenny för någondag sen, vi sa att vi snart skulle träffas.  

Saknar dig verkligen gumman, <3

Av Linnea Hammerå - 27 maj 2010 21:14

 

Bilden är från i sommras,

Iaf sitter här nu och lyssnr på låte som jag ska sjunga på skolavslutningen.

Träna lite i skolan d Jenny, gick hyffsat för att vara första gången (:

På måndag blir det Liseberg!

Haha jag och Reine kommerägasönder hela skiten! :D

Skola imårron med, och då skulle jag vara klar med alla dom 45 frågorna så jag får og ta en snabb dusch och sen göra skiten :o


Kram Linnéa <3

Av Linnea Hammerå - 23 maj 2010 18:21

Ja nu var det ju ett tag sen,

Sov hos Reine i torsdags (:

Sen på kvälln var vi i byn med nårra.

När vi var hemma vid 12tiden började vi spela: Ja har aldrig.. med läsk :D och kolladepå trolltider -.-

Aja somnade väl runt 3-4 sen vaknade jag redan 9 dagen efter :(

Holje sen, det började ösregna när vi satt i bussen påväg ner!

Sen åkte vi karusell :D

Igår var jag och shoppade i Karlskrona   

Blev Linne, tights & trosor från Gina,

Hög kjol och tights trån Jc

Shorts från H&m

Väska från accent (:


Skolan imårron , jag vet såklart inte vad jag ska ha på mig :(

Få fan ta och bestämma det ju..


Ha det bra (:


Kram Linnéa <3

Av Linnea Hammerå - 16 maj 2010 10:22

Det är ingen vanlig dag, nej det är ingen vanlig dag, för det är Linnéas födelsedag hurrahurrahurra :D   


Hahah tog bilden från Amanda :D (aasandberg.blogg.se)


Vi firade mig igår eftersom det blir dop idag,

I fredags pircade jag navlen :D

Så nu är jag fin.

Men nej nu måste jag fixa mig.


Kram Linnéa <3

Av Linnea Hammerå - 12 maj 2010 17:30

    

Bild 1 : Min konfirmationstårta

Bild 2: Jag på konfan,

Tyvärr har jag ingen bild där jag sjunger men det kommer.

Konfirmerades i söndags (:

Äntligen behöver jag inte gå till kyrkan mer...trodde jag men det är barndop på min födelsedag, altså söndag. Så där får man gå till kyrkan med!


Konfan gick bra även att jag började bli smått sjuk, hade ont i halsen och förkylld.

Trodde aldrig att jag skulle klara sjunga "Bridge over troubled wather"

Men jag trodde att jag gjorde bort mig helt, men när jag satte mig började alla klappa händerna, jag blev helt röd i ansiktet och fick tårar i ögonen.

Men det gjick ju altså bra !


Sen när jag kom yhem var det dags för presenter!!!!

Jag fick ett lyckohalsband,

2000 kr

Blommor

Sen ska jag få pirca mig i navlen,

som jag antagligen kommer göra på fredag   

Och jag ska få moppekörkort

och ett nytt rum :D


Imårron blir det grilla med kompisar (:

OM det nu kommer regnga ska vi kolla på film ist :P


Men nu måste jag fortsätta rensa rummen. (y


Kram Linnéa


Av Linnea Hammerå - 3 maj 2010 21:07

 

Kom hem för ungefär en timme sen,

Gick kanon faktist. Så får vi se hur det blir på skivan sen :D


Aja funderar på att inte vara med på gympan imårron, har så satans ont i knät, och halsen, sen måste jag vila mig lite.


Vet att jag inte skrivit på länge men what ever ?


Usch är så jävla nervös inför lördag!

Men det får gå som det går.


Kram Linnéa

Ovido - Quiz & Flashcards