brunettnea

Alla inlägg under januari 2012

Av Linnea Hammerå - 29 januari 2012 21:27

Hejhej på er!

Imårron är det skolan igen, har ju inte varit där på 1,5 vecka :o

Mkt att ta igen nu då säkert -.-

Iaf fick reda på att jag inte börjar försen 10.20 imårron med! Kul att sitta där från 7,40 då :(

Aja måste ju iaf skriva arbete ändå, har ju ngt att göra då. Var meningen att jag skulle på fest imårron med men nej! Jag går på smärtstillande just nu och får itne gå så jättemycket. Därför blir det att skippa den, sen på tisdag ska jag soooooooooova :)

Anledningen till att jag varit hemma är att när jag kom till skolan en dag hade jag så himlans ont i hela kroppen! Kunde knappt röramig. Dagen efter där hade allt satt sig i knäna så kunde inte gå alls!

Sen har det suttit i väldigt länge. Har varit på vårdcentralen och fick smärtstillande tabletter. Dom hjälpte inte alls så fick ta kontakt med dom igen och få starkare.

Har väl blivit lite bättre nu men gör ju fortfarande ont så kan nog inte vara med på gympan på ett tag. Vi ska sedan ta kontakt med idrottskliniken och antagligen en sjukgymnast igen. Har kanske schlatter knän. Vilket betyder att jag har en man kan säga svullnad eller knöl eller någpt i den stilen under min knäskål som är väldigt öm!

Aja hoppas på att detta ska få ett slut. Får det ju säkert inte eftersom jag har uttänjda ledband på det med.


Menmen ska fortsätta kolla på tv nu och sen sängen :)


Kram Linnéa <3


Av Linnea Hammerå - 25 januari 2012 09:52

Nu är man tillbaks i skolan efter att ha legat hemma sen förraveckan onsdag.

Skulle ju inte sitta fel att vara hemma idag eftersom jag är inte alls pigg!

Benen verkar fortfande och smått ont i magen med. Men har ju iaf varit hos läkare och fått tabletter som jag ska ta en vecka nu. Iaf så har denna veckan gått åt tven och sovit massa med.

Men började bli så satans segt att vara hemma!


Aja börjar snart igen.


Kram Linnéa <3

Av Linnea Hammerå - 18 januari 2012 09:15

Vet att jag inte skrivit på länge men har inte haft nått speciellt att skriva,

har igentligen inte det nu heller men kan ju fördriva lite tid iaf.

Skolan idag, känner att jag inte skulle gått hit idag eftersom jag typ är sjuk!

YEEEY!

Iaf har hål nu efter att ha haft en riktigt jävla seg samhällslektion.

Denna dagen blir seg känner jag på mig..

Engelska sen

Matte

Svenska

Idrott


Sen ikväll när jag kommer hem blir det antagligen bara vila lite sen får jag se hur pigg jag är imårron.


Kram Linnéa <3

Ovido - Quiz & Flashcards