brunettnea

Alla inlägg under september 2011

Av Linnea Hammerå - 30 september 2011 08:00

Sitter just nu på min nya fina skoldator med några :)

Har håla nu och sen idag ska vi dra och äta på IKEA jag och Fia och Amanda och Moa :D Och jag har engelskaläxa till idag men jag har ICKE pluggat. Jag skulle göra det igår men nädå! Då somnade ist vid soffan för var så sjukt trött!

Men nu är det bara jag och Amanda som sitter här för de andra har lektion.

Just nu sitter vi här och försöker klura ut hur man byter bakgrundsbild och hittar webbcamen. Vilket vi inte klarar.

Men idag är det fredag och det gillas! Imårron får man SOVA! Sen får man se vad som händer.

Nej nu hade jag itne mkt mer att skriva. Man kanske skulle plugga lite ? :$  


Kram Linnéa <3

Av Linnea Hammerå - 11 september 2011 20:24

Even in the best of this, love will be holden, hearts will be faken.

Maby you listen, I see it in you'r eyes that you'r listen, do you even understand, I have to let go of you'r hand..


Hejsan, nu har jag inte uppdaterat på extremt länge! Men nu har ju allt dragit igång och hinner ju itne så mycket.

Trivs mycket bra i min nya klass iaf :) Sen i fredags var det ju lärakänna dag och kan ju itne säga mer än att vi hade trevligt :D

Efter skolan följde jag med Fia hema och sen hade vi en trevlig kväll :) Meningen var att Amanda också skulle med men hon blev ju sjuk :/

har ju haft mycket att göra nu iaf :p 

Lite långa dagar men det får amn ju stå ut med :P

<imårron är det skivinspelning och jag har verkligen riktig tur!

Förra veckan kunde jag inte ens prata för ajg var så förkylld och ont i halsen, men det akn jag nu :D


Funderar iaf på att kolla lite film nu och duscha och lite sånt :P


Kram sålänge, Linnéa <3

Ovido - Quiz & Flashcards