brunettnea

Alla inlägg under januari 2011

Av Linnea Hammerå - 20 januari 2011 20:16

Vet att jag inte skrivit något på mke länge nu men jag har verkligen inte orkat oh har inte suttit vad datorn heller..

Men nu jävlar har det både blivit pilates och lite annan träning!

Iaf förra veckan var mycket trevligt :) Tisdag och halva onsdagen tillbringades på kv!

Sen eftermiddagen på onsdagen i ryd och torsdag ryd :) Trevligt att vi var lediga på fredagen sen :D

Denna veckan var jag bara i skolan fram till lunch på måndagen, var hemma sen i tisdags eftersom jag hade extremt ont i mage hela kvällen på måndagen sen kunde jag inte sova tackvare det. Nu äter jag iaf helt laktosfri mat och det känns MYCKET bättre faktiskt.

Men nu får fan denna jävla snön försvinna! Vill ha VÅR!!!

  

Btw ja längtar till nästa gympalektion :D REDSKAP :D


Kram Linnéa <3

Ovido - Quiz & Flashcards