brunettnea

Alla inlägg under februari 2012

Av Linnea Hammerå - 1 februari 2012 10:57

Tillbaks i skolan idag efter en studiedag.

Gårdagen tillbringades på Idekulla så jag fick träffa min lilla skitunge Emma.

Somnade typ vid 5.00 och 45 min senare skulle jag gå upp och nu sitter jag här i skolan och har engelska.

På hålan innan gick jag och Amanda till vilorummet och sov en liten stund. Men jävlar va seg denna dagen är!

Matte sen och jag orkar inte.

Lunch sen svenska.

Och idrotten kommer jag få sitta och bara glo och typ somna då.

Och jusst de. Har fått en riktigt härlig stor blåsa i munnen precis innanför läppen. Helvete vad ont det gör!

Aja slutar nu


Kram Linnéa <3

Av Linnea Hammerå - 1 februari 2012 10:57

Tillbaks i skolan idag efter en studiedag.

Gårdagen tillbringades på Idekulla så jag fick träffa min lilla skitunge Emma.

Somnade typ vid 5.00 och 45 min senare skulle jag gå upp och nu sitter jag här i skolan och har engelska.

På hålan innan gick jag och Amanda till vilorummet och sov en liten stund. Men jävlar va seg denna dagen är!

Matte sen och jag orkar inte.

Lunch sen svenska.

Och idrotten kommer jag få sitta och bara glo och typ somna då.

Och jusst de. Har fått en riktigt härlig stor blåsa i munnen precis innanför läppen. Helvete vad ont det gör!

Aja slutar nu


Kram Linnéa <3

Ovido - Quiz & Flashcards