brunettnea

Alla inlägg under november 2011

Av Linnea Hammerå - 28 november 2011 10:48

Usch, har knappt sovit någonting inatt ju!

Jävla blåst och skit, lät som hela huset skulle rasa ju.

I skolan nu iaf och trött, trött, trött..

Jag har en jävla liten dörr nedanför min säng som öpnnade sig och höll på.

Väggarna knakade med :(

Kanske dags att fortsätta med arbetet? Men orkar verkligen inte!

Dessutom gör mitt knä ont som jag vet itne vad!

Plus att jag vaknade flera gånger inatt och trodde klockan var sex. Men nädå!

02.30, 03.35, 04,50 och lite sådär! KUL!


aja


Kram Linnéa <3

Av Linnea Hammerå - 21 november 2011 14:43

Sitetr här i skolan nu i min ensamhet eftersom Amanda inte är här idag och alla andra har språk nu.

Men får väl roa mig på fb eller nått :P

Var ju hemma tre dagar förra veckan med öroninflamation, sjukt ont i halsen och magen samt spydde några gånger med. Alltid lika kul att bara ligga hemma glo ju.

Aja kören sen men vet inte om det är så lyckat idag eftersom jag fortfarande har ont i halsen. Sen vill ju itne den där jävla öroninflamationen försvinna heller -.-

Aja iaf har jag läxförhör i engelska imårron, kul! NOT och sen prov på torsdag i näringslära.

Men duktig som jag avr som var hemma förra veckan kunde jag inte göra om det där jävla samhällsprovet!


Aja..


Kram Linnéa <3

Ovido - Quiz & Flashcards