brunettnea

Alla inlägg under augusti 2010

Av Linnea Hammerå - 18 augusti 2010 20:38

Nu vet jag att det var ett tag sen jag skrev men ändå :D

Idag plus andra dagar har jag varit sjukt seg, haha,

Idag har jag legat vid tv:en hela dagen och kollat på one three hill :D

    Haha ah men jag har typ inte gjort mycket mer ,

Jo föresten skolan börjar på måndag och jag som ville vara hemma mke mer :(

Jaja ska snart glo på tv igen :D hihi


Kram Linnéa

Av Linnea Hammerå - 11 augusti 2010 20:34

        

Jag kan inte fatta att jag sett ut såhär :o

Av Linnea Hammerå - 8 augusti 2010 11:24

Äntligen hemma nu.

Nu har vi varit I Kivik,Borås och Mölle under semestern (:

När vi var i Mölle åkte vi även över till Danmark!

 Här får ni en skön låt nu (:

Iaf igår var vi i växjö och jag lyckades köpa en navelpircing, en cardigan och ett par skor, Allt för 199 kr! :D


Kram Linnéa <3

Ovido - Quiz & Flashcards