brunettnea

Alla inlägg under mars 2010

Av Linnea Hammerå - 29 mars 2010 18:20

LOOOOOOOOOV! 

Ah idag har jag bara legat vid tv:en (y

Helgen då :P

Jenna sov hos mig i fredags, vi somnade ganska tidigt eftersom det var meningen att vi skulle upp halvsju men våra klockor ringde inte -.-

Så mamma väckte oss sju typ. 

Sen var vi i Ullared typ halvelva och kom ut kanske runt fem.

Sen åkte vi hem och pappas gps är cp så den lurade in oss på massa jävla småvägar. Så kom väl hem runt elva.

Men handlar för typ 1000 (y.


Aja orkar inte skriva nu så.


Kram Linnéa

Av Linnea Hammerå - 26 mars 2010 18:06

Väntar på Jenna nu,

Sen ska vi köra upp och handla..


Ullared imårron, skriver mer på typ sönda  eller något..


Kram Linnéa

Av Linnea Hammerå - 24 mars 2010 20:15

Idag i skolan hade vi engelskaprov, sen nyss pluggade jag matte och svenska eftersom jag har två prov imårron med, 

Så jävla duktig är ja! somnade över böckerna (y

Låten  suttit och lyssnat på under tiden (y

Önska mig lycka till på proven !

Sen är det uppvisning på teatern imårron med (y

Vi ska spela teater om alla lärare på skolan :D

Sen ska jag simma   med Amanda med    

Och på freda är jag ju ledig så jag ska följa med Lottie till Älmhult

och hämta Lina :P

Sen sover Jenna hos mig från freda till lörda för vi ska till Ullared och dampa sönder på lörda :D


Kram Linnéa

Av Linnea Hammerå - 23 mars 2010 18:47

låten är underbar..

Av Linnea Hammerå - 22 mars 2010 12:03

Sitter i skolan nu och ska snart ha matte tror jag   

Sen efter skolan har jag utskällningssamtal !   

Sen vi fem är det kören, vid sex är det kyrkan vid typ sju försammlingshemmet,

är hemma cirka åtta idag ;o


Höres sen ! (y


Kram linnéa


Av Linnea Hammerå - 17 mars 2010 17:55

You know my weakness that is why I'm slepless..  


Heeeej (:

Sitter och lyssnar på musik (:

  

Bilden är tagen i sommras för att jag sakna sommaren!!!!

Skolan: 

Första timmen: Samhälle   

Rast

Andra timmen: Matte   

Rast

Tredje: Bild   

Rast

Fjärde: Engelska   

Mat..

Sista timmen: Bild   


Sen hem och nu data :D


Höres


Kram Linnéa

Av Linnea Hammerå - 16 mars 2010 16:42

Funkar fortfarande inte att lägga in bilder!!!

Lite jobbigt faktist,


Lottie hämtade mig i skolan idag, vi körde hem Gabriella

sen åkte vi hem och åt, var meningen att vi skulle köra

upp och köpa ägg. Men jag fick så himla ont i magen    

så jag tog en tablett och sen körde vi upp.

Lottie ville baka drömtårta ju så nu håller vi på med det   

Sen ska vi köra till Olofström men inte Plottan för hon ska hem,

men pappa ska träna & jag & mamma ska handla!


Får se om ja skriver sen!


Ha en kanondag!


Kram Linnéa

Av Linnea Hammerå - 15 mars 2010 18:23

Vet inte varför men går inte lägga in bilder ännu ;o


Men iallafall kollar jag på Tv nu och bakade innan ;p

Sen ringde Victoria vid 16,55 och sa :

Visst inte du att det var kör idag ?

Och ba:

Vaaaaaah ;o jaha okej jag kommer så fort jag kan.

Ställde in kakorna i ugnen och sa till pappa att plocka 

ut dom om 15 min sen stack jag iväg.

Sen på måndag är det Tezemässa (osäker stavning)

så ska vi sjunga då. Sen blir det något  skivan iallfall, eftersom min körlärare

har brutit benet har det inte varit något på ett tag nu men började

det ju igen (:


Hahah måste bara säga att Ewan är KUNG :D

Haha inne på lektionen sa hon att läraren var dum i huvet ;o


Hör av mig imårron kanske.


Kram Linnéa

Ovido - Quiz & Flashcards