brunettnea

Alla inlägg under april 2012

Av Linnea Hammerå - 22 april 2012 19:39

Jag vet att jag har varit inaktiv ett tag nu men har haft så mycket annat att göra. Förra veckan var verkligen en ren skitvecka, tänkte att jag skulle skriva då men orkadde verkligen inte.

Hade ju utvsamtal i måndags och det gick ju sådär..

I tidags var jag hemma, jag hade verkligen inte sovit någonting!

I onsdags då, jo jag vred mitt jävla knä på idrotten eftersom jag glömde mitt knäskydd.

Sen matteprov på torsdagen!


Denna vecka kommer väl inte bli mycket bättre, Hel vecka och nationella. FUCK!


Helgen har iaf varit trevlig. Var i Kivik igår med familj.

Sen idag på morgone blev det att sjunga i kyrkan, vilket kunde gått bättre för min del,

Halsen gör riktigt ont, öroninflamation och förkylld. Detta kommer nog bli en bra vecka!


Kram Linnéa  

Ovido - Quiz & Flashcards