brunettnea

Alla inlägg under augusti 2012

Av Linnea Hammerå - 27 augusti 2012 20:09

Bara en vecka som gått nu,

Helgen har varit grymt bra! I lördagskväll kom Christopher hit och vi kollade film och myste lite.

Vaknade ganska tidigt morgonen efter men vad gör det när man vaknar upp jämte min egen gosebjörn?

Söndagen var alltså väldigt chill och vi tog oss ner vid tolvtiden. Mamma och pappa åkte då iväg och vi satt och pratade en liten stund.

Sen vid ungefär tvåtiden käkade vi frukost och sen duschade jag.

När jag kommer upp på rummet ligger gosebjörnen i min säng och kollar film, självklart kunde jag ju inte låta bli att lägga mig jämte honom. Och där somnade vi i några timmar.

Jag lyckades ju även flörta mig till att åka till skolan, han skulle egentligen hem på söndagen men han stannade en natt till. Mysigt för mig!h

Iallafall tod det ganska lång tid innan jag lyckades somna, och sen vaknade vi till vid fyra tiden också på det. SUCK.

Och så tittar han på mig och helt plötsligt höt man:

"Jag är sugen på fanta"

Jag kollar då på klockan och frågar om han är riktigt klock :o

Lyckades ju iaf somna igen vid ungefär halvsju.

Var ju dock inte kul att ta sig upp idag på morgonen, heller inte kul att han behövde köra hem och lämna mig.

Så just nu ligger jag här i mina varma stora säng med hans tröja som han glömde kvar.

Hihi tur för mig ;)

Och nu får jag inte träffa honom försen den sjunde igen :/


Kram Linnéa

Ovido - Quiz & Flashcards