brunettnea

Alla inlägg under augusti 2011

Av Linnea Hammerå - 22 augusti 2011 21:05

Nu sitter jag här hemma igen och har haft en rolig dag i ettan!

Amanda och jag går ju i samma klass och vi ahr lekt en stor del av dagen.

MEN, hur fan kan man lyckas med att låsa in koden till skopet i skopet :o Okej det låter konstigt men det var såhär, Vi har kodlås och när jag äntligen lyckats öppna mitt skåp slänger jag in allt för att inte behöva hålla i allt. Men då lyckas jag även slänga in lappen där koden stod!

Inte så lyckat -.-


Ehm nä nu kanske amn ska ta och duscha snart :P Ska upp halv sex imårron igen -.-


Kram Linnéa

Av Linnea Hammerå - 19 augusti 2011 21:55

Denna kvällen är verkligen hur seg som helst men nu har jag ju fått tillbringa två underbara dagar med Emma. Idag var vi tex ute en Låååång runda med Ronja, riktigt mysigt tycker jag :)

Igår var vi tex inne på min gamla skola och hälsade på mina gamla lärare :) trevligt att träffa dom eftersom de inte är mina lärare längre.

Börjar ju nämligen Haganäs på måndag, spännande :)

Pappa har iaf fixat min dator nu men har ingenting på den just nu (that's suck!)

Aja viktigast är ju att jag har min dator iaf :)

MEN! min laddare funkarmega dåligt så datan kan dö närsomhelst typ -.-

Imårron ska vi til Mormor&Morfar för att fira morfar som fyllt år :)

Sen på snda kanske det blir Emma igen :D

Ehm ja, jag har inte så mycket att skriva känns det som!

Har ju slängt in ett inlägg nu iaf :)


Kram Linnéa <3

Av Linnea Hammerå - 16 augusti 2011 23:08

Sitter här uppe helt själv nu eftersom mamma och pappa sover.

Förra natten spenderade jag hos Lottie och hade även en mysig liten vovve hos mig hela natten :)

Igår gjorde vi inte så mycket alls! Idag var vi ute på stan en runda och träffade Elin, eftersom jag inte har några pengar kunde jag ju inte köpa något alls :(

Funderade iaf på att man kanske borde sova eftersom jag måste lära mig att gå upp tidigt!

Aja orkar itne skriva så mycket nu men blev ett litet inlägg iaf :)




Kram Linnéa <3  

Av Linnea Hammerå - 12 augusti 2011 21:54

Just nu sitter jag hemma hos Emma men jag ska snart hem..

Nu är det helg och denna sommaren har man verkligen hunnit medmycket :o

Halmstad. Vimmerby, eller ja, Mariannelund var det men iaf. Söderköping, Eskillstuna, eller Torshälla vecka ska jaghälla med ändå. Sen Linköping. Efter det Halmstad igen och sen Mölle :) Men nu sitter jag medmin lilla vän Emma :D

Snart börjar skolan med:o. Den 22:dre! Men nu nästa vecka ska jag hemtill Lottie och baka chokladpraliner och titta på Landet för längesedan. Sen den 27:de ska jag till Liseberg med min Kära syster Lottie :D, hennes sambo och en kompis till dom!

Hihi:D Vi ska åka karuseller jag & Lottie :D HIHI :D


Nä nu ska jag vara social med EMMMAAAÄÄÄÄ!


Kram Linnéa <3 

Ovido - Quiz & Flashcards