brunettnea

Alla inlägg under juni 2010

Av Linnea Hammerå - 28 juni 2010 18:32

He said son, have you seen the world,
and what would you say, if I say that you could. 

Denna låten är ju så jävla underbar! Älskar texten! Den är både underbar och sorglig på samma gång!


Av Linnea Hammerå - 18 juni 2010 11:07

Godmorron!

Klarade ju moppekortet så jag har varit ute och kört massa domma dagarna nu,

Vet inte vad jag ska göra idag ?

Något förslag ?

Vill bara sova nu men kan inte somna igen ):

Har legat och kollat på Alice i Underlandet nu, ha låg typ och sov men ändå :P

Jaja kaske skiver senare när jag kommit på något att göra idag:P


Kram Linnéa <3

Av Linnea Hammerå - 14 juni 2010 20:55

Hahah jo jag vet n jag har inte suttit vid datan ju :o

Studentoch skolavslutning förbi och imårron, kärkort på den älskade moppen! :D:D

Jaja dagen i skolan samma dag som skolsvalutningen, usch en dag man inte lär glömma på ett bra tag.

Allt började i skolan då med att vi skulle "leka" utomhus!

av någon anledning började ett jävla vattenkrig!

Lärarna var galna :o

Sen skolavsluning på kvällen, satan vad jag var nervös innan jag skulle upp och sjunga, men det blev tydlige rätt bra ändå :D

Sjöng ju "Dear mr. president" men oj vad jag var nervös!

Men men jag ska äta nu!


Kram Linnéa <3

Av Linnea Hammerå - 1 juni 2010 17:20

Just nu är min kladdkaka inne ugnen  

Blev så himla sugen på det att jag slängde ihop en lite snabbt!


Igår var jag på Liseberg! Sjukt kul var det!

Vi åkte härifrån klockan 8.00 och sen vid ungefär halvelva stannade vi för frukost.

Vi var väl utanför vid halvett och eftersom det inte öppnade försen ett fick vi vänta lite. Vi började nog Balder har jag för mig :D

Iaf lite senare typ haövfyra åt vi på Burgerking och  fortsatte vi åka :P

Vi åkte väl därifrån sex, halvsju.

Var hemma ca kvart i tio. När jag kom hem blev det duschen sen sova!

Men dagen i skolan var sjukt seg! Trodde fan jag skulle dö! På gympan följde jag med Gabriella ut i skogn eftersom att hon var tvungen att gå i skogen och orgentera, och när jag inte var med tänkte jag att jag kunde följa med!

Sen efter lunchen fick vi träna till torsdag för vi sa uppvisningen av teatern då!

Se imårron ska vi träna ännu mer, sen ska ja nog träna till skolavslutningen med, tror det var imårrn om det inte var nästa vcka onsdag! Aja vi får se, men vi hörs för jag tror jag måste tvätta av min pircing!


Kram Linnéa <3

Ovido - Quiz & Flashcards