brunettnea

Alla inlägg under november 2010

Av Linnea Hammerå - 28 november 2010 10:54

Wihu vakna upp till ännu en snöig dag!

Var i Sölvesborg igår på julmarknad! Sen åkte vi till ekohallen.

Har inte skrivit på länge nu men gaah har verkligen haft fullt upp nu!

Jag lyckades ju även skada knät när jag spelade badminton på gympan,

fattar inte hur jag lyckas men aja. Var på vårdcentralen sen och fick kryckor (y.

Men som tur är så hade jag dom bara i åtta dagar så nu kan jag gå igen :D

Usch vad det snöar ute! Har ju gjort det i några dagar nu!

Har även börjat tränas till lucia. Det blir sex stycken detta året plus julmusikalen!

Jag kommer typ tappa rösten eller nått :o.

Men jag måste iaf fixa mig lite nu.


Snälla tomten en gitarr (aaaa

  



Kram Linnéa <3

Av Linnea Hammerå - 11 november 2010 19:41

Har nyss suttit och tittat på Ladder 49, den är ju så sjukt bra! Men slutet är jättesorgligt:(.

Som Benjamin säger: 5av 5 toasts :D

Haha kollade iaf klart på A walk to remember innan. Slutet sogligt där med :(


Växjö på lörda :D sen halmstad på sönda :P

sen helgen efter är det nog inget :P

Efter där fyller pappa år :)

Sen den fjärde var det något som jag inte kommer ihåg :P

9:onde är det musikalen, 10: onde nattöppet och lucia.

11: e Lucia parken och solängen.

12: e Lucia kyrkan

13: onde Lucia med skolan :P

haha.


Men ska göra annat nu!


Kram Linnéa <3


LOV

Av Linnea Hammerå - 1 november 2010 19:29

Hejhej, lov äntligen! Haha men man kan ju säga att det var ett bra avslut i skolan iaf (: I fredagskväll hade vi halloweenfest i skolan och det var hur kul som helst!

Mat, spökrunda, spökhistorier och massa dans!

  

Bilden är på Gabriellaälsk och mig (: Haha jag som en jävla jordgubbe! Eller nått vet inte vad det ska föreställa, dom andra kallade mig rödluvan.

Iaf nu får jag vara ledig från massa läxor :D


Idag på morgonen satt jag och kollat på ca 6 avsnitt eller nått av Gilmore Girls!

Sen någon dag skulle jag och Lottie simma. Sen ska jag försöka få tag i Gabriella nu under lovet!


Aja skriver en annan dag (:


Kram Linnéa <3

Ovido - Quiz & Flashcards